Ads 468x60px

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Δεν θέλω να εύχομαι χρόνια πολλά …



Ποτέ μου δεν πίστεψα σε όλο αυτό το πανηγύρι των γιορτών, ποτέ μου δεν πίστεψα σε όλες τις ευχές που πηγαινοέρχονται αυτές τις μέρες.
Η ευχή για μένα είναι δέσμευση, είναι ένα όνειρο που θέλω να πραγματοποιηθεί.
Όταν λοιπόν, σου εύχομαι ευτυχία στην ζωή σου, εγώ όπου είμαι ένα κομμάτι μέσα στην ζωή σου, προσπαθώ να σου δίνω χαρά στα επόμενα χρόνια, προσπαθώ να μην σε προδώσω, προσπαθώ να σέβομαι την ζωή σου, προσπαθώ να συνεχίζω να σ’ αγαπώ !!!!!!!!
Όταν σου εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, σημαίνει ότι τα εύχομαι πρώτα σε μένα και μετά σε σένα, δεν γίνεται να είσαι εσύ ευτυχισμένη(ος) και γω δυστυχισμένος(νη), η ευχή δεν θα έχει πιάσει τόπο.

Όταν μέσα στις ευχές μου βάζω λέξεις όπως ειρήνη σε όλο τον κόσμο, είναι σαν εύχομαι ότι δεν κάνω ποτέ μου κακό στον γείτονα, χειρότερα είναι ένα κουτσομπολιό από ένα φόνο.
Ο φόνος γίνετε μια φορά ενώ το κουτσομπολιό κάθε μέρα.
Όταν μέσα στις ευχές μου βάζω λέξεις χρόνια πολλά χωρίς να το σκεφτώ και πολλή, είναι άραγε ευχή η κατάρα; είναι δυνατόν να εύχομαι στην σημερινή μας κατάσταση χρόνια πολλά; Προτιμώ το καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρα σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.
Όταν εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο, εύχομαι να υπάρχει ίση μεταχείριση από το σύστημα υγείας για όλους τους ανθρώπους του πλανήτη. Το εύχομαι πραγματικά αυτό, αλλά όταν έρθει η σειρά μου θα δώσω όσα έχω μέσα σε ένα φακελάκι για να πάρω την σειρά του διπλανού, οπότε η ευχή μου είναι μάλλον για όσο διάστημα είμαι υγιής, μετά αλλάζουν τα δεδομένα της ευχής.
Θα έρθει και εκείνο το τραπέζι όπου γεμάτος χαμόγελο από το πολύ αλκοόλ(ευτυχώς είμαι καθαρός και από αλκοόλ) θα εύχομαι στην υγειά μας και την ίδια στιγμή που το κάνω σακατεύω το συκώτι μου, αλλά εντάξει γιορτές είναι, ας το κάψουμε λίγο, ας ξεχαστούμε λίγο από τα προβλήματα.
Θα έρθει και η ώρα που θα τρώω, το σπίτι θα είναι στολισμένο, τα γιορτινά τραπεζομάντιλα, τα δώρα τυλιγμένα, και θα ευχόμαστε και του χρόνου να είμαστε καλά.
Θα σκάσω, θα εκραγώ, δεν μπορώ να το κάνω αυτό, την στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι άστεγοι που πεθαίνουν στον δρόμο, παιδιά θύματα της ίδιας της απληστίας μας, ένας κόσμος όπου για χάρη του καταναλωτισμού τα μεροκάματα είναι απλά μια καταδίκη σε θάνατο για αυτόν που τα παίρνει.
Όχι δεν πίστεψα ποτέ σε αυτές τις γιορτές γατί είναι η μεγαλύτερη υποκρισία της ανθρωπότητας μαζεμένη μέσα σε λίγες μέρες.
Και είμαι σίγουρος για αυτό.
Είμαι σίγουρος γατί όταν ευχήθηκα κάτι μέσα από την καρδιά μου έγινε πραγματικότητα, έγινε πραγματικότητα γιατί πάλεψα για αυτή την ευχή, δεν έστειλα γραμμα στον αι Βασίλη,
δεν περίμενα να νιώσω ευτυχισμένος για μια στιγμή γιατί κάποιος τύλιξε την ευτυχία μέσα σε ένα κουτί και μου την έκανε δώρο.
Όσες φορές ένιωσα ευτυχισμένος, το ένιωσα γιατί έσπειρα αγάπη και θέρισα αγάπη.
Και αν όλοι μας κάναμε ευχές μέσα από την καρδιά μας σήμερα ο κόσμος θα ήταν διαφορετικός, θα ήταν ανθρώπινος, θα κυριαρχούσε η αγάπη, οι πόλεμοι θα ήταν ένα τυχαίο γεγονός που ίσως το βλέπαμε να συμβαίνει  μια φορά στην ζωή μας, δεν θα ήταν καθημερινότητα, τα δελτία ειδήσεων θα ήτανε γιορτές και όχι ταινίες θρίλερ, οι πόρτες των σπιτιών θα ήταν ανοιχτές χωρίς κλειδαριές, ο φόβος της ζωής θα ήτανε χαρά, η πληρότητα της καρδιάς θα ήτανε  γεμάτη με συναισθήματα και όχι με υλικά σκουπίδια, η μοναξιά θα έχανε την μάχη από την συντροφικότητα, οι πλούσιοι θα ήτανε οι σοφοί και όχι αυτοί που έχουν τα πιο πολλά λεφτά, δεν θα είχαμε λαθρομετανάστες άλλα θα είχαμε φίλους επισκέπτες, η εξουσία θα ήτανε διαχείριση, τα κράτη θα ήτανε διαφορετικές κοινωνίες που δεν θα είχανε τίποτα να χωρίσουν, αν ευχόμασταν μέσα από την καρδιά μας απλά εγώ θα ήμουνα ένα μεγάλο εμείς !!!!


Και με βάση όλα αυτά μια ευχή μπορώ να κάνω σε μένα και αν θέλεις πάρτη και συ !!!!!!
Να μου ευχηθώ κουράγιο για να αλλάξω τον κόσμο, να αλλάξω τον κόσμο για να μπορώ να εύχομαι χρόνια πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλή μέρα να έχουμε !!!!!!!!!!!!

Άκης κουστουλιδης

http://upogia-taxi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου